29 maja 2016

si te vas yo también me voy

Wracam po dwóch miesiącach przerwy. Był to intensywny czas - powtórkowy kwiecień i maturalny maj. Ale już jestem i mam się dobrze. Dziwnie się czuję z tym, że mam już luz od szkoły i książek, ale jest to jak najbardziej cudowne uczucie. Teraz najdłuższe wakacje życia. Mam zamiar wykorzystać je na maksa. Postanowiłam spełniać swoje marzenia - zapisałam się na język hiszpański i kurs tańca, także na nudę marudzić nie będę mogła.



blouse - New Look | trousers - Mango | heels - Wojas | bag - Sabrina Pilewicz | sunglasses - Sinsay | watch - Daniel Wellington

Enrique Iglesias - Duele el Corazon

si te vas yo también me voy - MODNAPOLKA.pl

4 komentarze:

  1. mam na studiach hiszpański i jest super :) stylizacja świetna bardo ładnie na Tobie leży :*

    www.milordka.pl

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. pasiaki to mega hit tego sezonu ;) strasznie mi się podobają ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. ❤️ bardzo wdzięczny kobiecy zestaw 💙

    OdpowiedzUsuń