01 stycznia 2017

2k16, thanks for being awesome!

Witajcie Kochani w roku 2017! Ubiegły rok miał szybkie tempo jak dla mnie. Rok 2016 rozpoczęłam w Amsterdamie i tak mi się tam spodobało, że mam zamiar tam jeszcze wrócić. Jeśli chodzi o podróże, to w zasadzie był to rok powrotów. W październiku po dwóch latach ponownie zawitałam do Rzymu, a pierwszy raz na własne oczy zobaczyłam Wenecję i Wiedeń. Odnoszę wrażenie, że blog też rozkręcił się w minionym roku nieco bardziej niż w poprzednich latach. Zdałam maturę i rozpoczęłam studia chemiczne. Poznałam wiele nowych osób. Przez wakacje spełniłam dwa marzenia: ogarnęłam podstawy języka hiszpańskiego i poszłam na kurs tańca towarzyskiego. Udało mi się być na dwóch koncertach (Years&Years i Rihanna). 
2016 był po prostu cudowny i nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć sobie i Wam wspaniałego roku 2017!


2 komentarze: